Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2014 19:19 - Дежавю
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1124 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Вчера, докато стоях в кафенето, в съзнанието ми изникна за кратко един образ, един смях, една усмивка и едни слънчеви очи. Мисълта мина толкова бързо, че не успях да разпозная спомена и онзи с чаровната усмивка. Полазиха ме тръпки, за пръв път ми се случва нещо такова. Необяснимо, примирих се, че не мога да си спомня.
    Днес денят ми започна по нормалния начин - закъснявайки. Ходех толкова бързо, че почти тичах, същевременно се опитвах да пусна любимата си песен. Успях. Докато гонех автобуса с надеждата да спре, такова нещо ме удари, че се сгромолясах на земята (не преувеличавам). Не, не се спънах и буквално нищо не ме удари. Отдавна не бях изпитвала такова нещо. Явно през последните няколко часа съзнанието ми се беше впуснало във велико приключение, търсейки онова, което ме измъчи вчера. Сетих се чия беше онази специфична физиономия.. Беше на човека, който ме промени до неузнаваемост. Пеперудите в стомаха ми се бунтуваха, както на първата ни среща, както при първата ни целувка.. Изпитах неописуема болка. Не, не от падането. Усетих огромна болка в лявата част. Останах безмълвна и объркана, вцепенена. Необяснимо. Обяснимо. Няма смисъл.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224228
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930