Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2015 13:40 - Мълчи, сърце!
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1097 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ето ме сега тук, стискам очи силно и се надявам този ад да спре.. Отврям ги.. нищо не се е променило.. все така сама съм, и болката не стихва.. сама съм.. сам-сама.. Мълчи, мълчи сърце! Трябва да бъда силна, мълчи сърце.. Понякога не получаваме нещата, които искаме.. Понякога е по-добре да бъдем сами, от колкото наранени.. Не искам да бъда сама.. мразя самотата, а сега съм самотна и наранена - добре съм ! Така се раждат силните хора ! Боли, не бях готова да се родя, не исках.. Стига с тази самота.. Затупти сърце, обичай и се бори.. Моля те сърце, не ме предавай и ти ! Заедно ще продължим, търсейки, борейки се, тази самота ще победим.. Сърце, той ме чака там, но не зная колко точно ще ме чака. Готова съм да обичам, по-готова никога не съм била. Само се питам, обичала ли съм.. мога ли да обичам, а обичам ли.. Не мога да си отговоря сама.. Кажи сърце, ти най-добре ме познаваш.. Кажи за кой туптиш? Кажи защо дъхът ми спира? Плачи сърце, но не ме предавай ! Заклевам се, аз не ще предам се ! Ти само тупти, но не недей издава ме, когато обичам и се влюбя ! Не ме издавай, когато го видя, когато ме погледне, когато ме докосне, когато спи в прегръдките ми, когато го обичам.. Нека да не знае, защото когато разбере ще си тръгне.. Така правят обичаните мъже - страхуват се да бъдат обичани, или по-точно се страхуват да обичат и да се привързват.. А аз не ще го нараня, обичайки не наранявам.. Способна съм да дам топлина, малко светлина и цялата любов, която притежавам.


Тагове:   обичам,   сърце,   МЪЛЧИ,   сила,   слабост,   любов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224527
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930