Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2015 01:54 - Винаги е той
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 710 Коментари: 0 Гласове:
0



             Петък вечер - луда момичешка вечер. Традиция. Незнайни количества алкохол и танци. Беше 3 часа и беше време да си ходя - не, нямам вечерен час, просто поносимостта ми към тази музика се изчерпва всеки път около 2:30, а вече закъснях. Качих се в таксито и казах адрес. Нямам представа как след отрицателно време се озовах пред чужд дом, явно съм объркала адреса - умишлено или не. Реших, че ще е добре да инсценирам, че това е точният адрес, та таксиметраджията да не реши, че съм пияна - не бях, мисля. Подадох му парите и не изчаках рестото. Хладнокръвно слязох и затворих вратата. Бях пред неговият дом. Не знам защо съм казала този адрес. Таксито обърна и си тръгна.

            Живеех наблизо, сега поне имах няколко минути на разположение да помисля върху ситуацията. Звукът от токовете на обувките ми кънтеше между блоковете в квартала. Имах чувството, че всички ще разберат кой и от къде се прибира.. и в колко. Загърнах се с шала на срам и продължих. Усещах такава болка в стъпалата, че сякаш ходех по сърцето си с тези шедьоври на известна марка. Ще спестя цинизмите.

            Беше тъмно, а не бях преживяла страха от тъмнината. Леко се стреснах, когато осъзнах, че съм сама - може би се страхувах повече от самотата. Бях на метри от дома ми, когато чух стъпки зад себе си. (Сега идва моментът на шока в моята история.) Защо не се уплаших? А, ако е някой лош човек, който няма само да ми пожелае "Лека нощ"?! Като че ли го очаквах. Пулсът ми се ускори, чувах го, усещах го навсякъде. Озовах се пред входа, но не избързах да каня светлината. Поех дълбоко дъх и се обърнах. И, да. Беше той. Знаех. Просто винаги беше той. Нямаше нужда да хабим думи. Захвърлих чантата си на земята и се хвърлих в обятията му. Часът беше без значение, с него времето спираше.. 



Тагове:   липса,   той,   време,   винаги,   тръпка,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 223264
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031