Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2015 16:10 - Все тая
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 774 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.05.2015 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

            Липсва ми разнообразие, защото еднаквостта ме отегчава до болка. Цветът на деня ми е сив - някакъв никакъв. Няма емоции, няма адреналин. Дори сутринта, когато се успах, както обикновено, не се трогнах. Вярно, не е нещо необичайно за мен, но поне да се бях развълнувала или притеснила заради това, че закъснявам. Някакво ми е никакво - като деня.. Нито съм щастлива, нито съм нещастна, нито съм добре, нито съм зле. Няма от какво да се оплача, няма за какво и да се хваля. Чувствам се, сякаш пенсионер, който се е наживял, се е навлякъл в младежката ми кожа. Не съм задръстена, по дяволите. Имам си приятели, но някак не ми е до тях сега. И музика не ми се слуша, но ай ще си пусна нещо да върви за фон, поне да се изолирам от комерсиални истории от снощи на околните, от типа "Снощи се забих с един, има BMW, води ме в общака му, каза ми, че ме обича и ще ме води на море.." - А дано те заведе, вишистко. Не можах да преживея и да ме гледат като стока, някакви чичковци, които незнайно защо са избрали да използват този нисш вид транспорт, ако съдя по облеклото, този пред очите ми, в момента, има поне 3 коли - последен модел, явно и той е пренощувал на територията на квартала на разврата. Миналата седмица, без да искам си счупих розовите очила, явно и позитивизмът ми се е натрошил на парченца - няма го никакъв. Взех си черните, вършат работа, даже по-добра. Изведнъж всички станаха безлични. Все ми беше тая кой "случайно" се блъска в мен. Нещо съм уморена днес да се харесвам на всички. Нямам вид на ангел, белите дрехи са изцапани с отегчение и отчаяние, а не мога да намеря препарат за тях от известно време. Черното е моят цвят днес (сега се усещам, че в автобуса ми направиха място да седна, може би имам вид на човек, който наскоро е загубил някой - то си беше така, само дето, този някой е жив, здрав, щастлив и с друга). Как ли ще завърши този прекрасен, според прогнозата за времето, ден..

            Все тая. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224317
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930