Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2015 12:37 - Така ми е изгодно
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 751 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             Аз ли съм глупава или всички останали са слепи? - това е въпросът, който ме измъчва напоследък. Не съм сигурна, дали съм достатъчно компетентна, за да се справя с въпросите с повишена трудност, на тема чувства. Нямам желание да обяснявам деянията си. Смела съм, но по тъмно. Денем, работя за предразсъдъците и принципите си, които ме правят що-годе порядъчна. "Какво ще кажат другите", е това, което ме спира да се отпусна, да бъда себе си и да живея. И ме питат, и съм интересна какво откривам в него. Лично е. Колко дълго ще живея за другите и има ли начин да открия себе си? Не търся на правилното място, може би.

            Всяка нова година всеки рожден ден или друг, важен за мен ден, се обричам на "ново начало", което така и не започвам. На думи прелиствам страници, затварям книги, започвам нова глава, но съм някак закотвена в миналото. С времето осъзнах, че "ново начало", не означава нов човек или нова връзка. Докато се връщам назад, не трябва да очаквам промяна. Промяната съм аз. Промяната е в мен. Има проблем. Имам проблем. Един и същ човек стои във всяко начало и във всеки край. Появява се, когато си мисля, че нямам нужда от него. Доказва обратното. Във всеки откривам по мъничко от него. Връщам се назад, хващам го за ръката и го стискам силно, не искам да го пускам и пак да си отива. Искам само краят с него да продължи вечно. Различни хора се опитват да ме отдалечат от него, а аз не съм готова и не искам. Възможно ли е да е любов? За навик, съм сигурна, че не е, защото нямах време да свикна.

            Това е най-дългата връзка, за която съм мислела. Обикновено, губя тръпка и интерес на първата среща. Общувам с други, ходя на срещи, държа ги за ръка и ги целувам, а се чувствам еднакво емоционално празна. Избягвам да си губя времето, но се уморих да съм самотна, да пия вино сама. Вечер глася се часове и излизам. Флиртувам с очи, но имам желание. Само сама се прибирам. Няма смисъл да се впускам в нещо, в което не вярвам. Аз така се забавлявам, вдигам наздравици за "новото", за което няма място в живота ми, не позволявам да се задържа дълго. Не позволява и друг.

            Спя сама. През нощта, когато се събудя, никой не целувам, а пиша в тетрадка, че се чувствам тъжна. Всяка сутрин пия кафето си сама, а после гледам снимки, на които е щастлив без мен. Знам, че няма смисъл цялата тази работа, защото аз не мога да му дам, това от което се нуждае. Така ми е изгодно, да си мисля. Затова си мълча и само пиша, за да не узнава за това. Няма смисъл. Просто няма смисъл. Проблемът си е мой, че съм самотна, а не съм сама.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Имаш връзка с егоист, който не може ...
27.06.2015 12:02
Имаш връзка с егоист, който не може да живее без теб, но не те обича.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224244
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930