Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2015 00:57 - Кутия пълна с тайни
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 750 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             Напоследък динамиката не ме зарежда, а ме изтощава. Нямам време, в което да мисля за себе си, за желанията си.. за чувствата си. Претупвам работите си, вървя бързо, говоря малко, плача дълго. Добре съм. Само не мога да спя, а съм толкова уморена. Всеки ден дегустирам от палитрата със сиви емоции. Не откривам усмивка в лика в огледалото. Гледа мрачно, не мига.

            Нощта се спуска. Студът ме обгъща грижливо. Над мен е надвисва тъга като балон пълен с вода - всеки момент очаквам да завали в мен. Клепачите тежат. Леглото е самотно в ъгъла на пустата стая. Уморих се да си лягам сама, трепереща и празна. Стискам очи, но нищо. Броя овце. Оживяват в главата ми невъзможни сценарии. Сън не ме лови. Проклетото чувство за вина, че искам да съм щастлива.

            Щастието има безброй форми. Не знам какво точно представлява, но знам, че ме изпълва със смисъл. Живея живота си според собствените си ценности и морални особености. Крада усмивки, прегръдки, целувки и ги кътам в кутия от обувки под леглото. Страхувам се някой да не докосне кутията ми пълна с тайни. Затова не спя, а я браня. Усмихвам се, когато мисля за съдържанието ѝ е ми става някак топло. Има спасение за душата ми.

            Нетрадиционно щастлива се чувствам за няколко часа, а след това се събуждам и всичко си отива по местата.



Тагове:   щастие,   страх,   тайни,   сън,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 223366
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031