Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2015 02:03 - Нощта принадлежи на вдъхновените
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 670 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             Нощта принадлежи на мечтателите, на любовниците и на тези, които просто не могат да заспят по една или друга причина. Втренчваш се в нищото, слушаш разказа на невъзможната любов между стрелките на стенния часовник и тишината. Не спиш от умора или от нежелание да се събудиш. Затваряш очи и се пренасяш в други светове, където хапваш от забранени плодове, целуваш забранени устни, шепнеш забранени думи и консумираш забранено щастие. Събуждаш се треперещ, задъхан, разочарован, че е сън. Стискаш очи, но сън не идва.. Изгаряш да досънуваш, да разбереш как ще свърши всичко. След това се събуждаш от слънчевите лъчи, непомнещ дали си догледал собственото си сюреалистично приключение.

            Денят е прекрасен. Свежо утро, аромат на кафе и пържени филийки, на чисто пране и мръсни мисли. Вървя усмихната из празните стаи. Образът в огледалото ми се смее - явно е прочел мислите ми. Обръщам му гръб и знам, че продължава да ме гледа. В съзнанието ми се разхожда образ на мъж, който знам, но не познавам. Образ, който срещам из малкия град и на вид не усещам нищо. А вътре в мен непознати чувства се пробуждат, пеперуди гъделичкат стомаха ми, трезвото мислене заспива вечен сън.

            Кой е той, какъв е.. Не знам, но е въпрос на време за разбера. Любопитството не ме оставя на мира. Само знам, че изпитвам потребност от думите му, а може би и от самия него. Търся го. Няма го. Мисля за него. Прехапвам устни. Смея се.. Няма го. Продължавам със сиви действия. Телефонът ме известява, че имам съобщение. Сърцето ми се качва в главата, усещам го болезнено. Сладка болка. И пак цвят в деня ми - червено, розово лилаво... Въображението ми драска с перманентен маркер по ценностите ми. Той ме вълнува. Не съм чула гласа му, а в ушите ми кънтят премълчавани епитети. Не съм вкусвала аромата му, но го усещам, когато съм сама. Не познавам целувките му, но усещам топлина по врата си. Неговите думи ме докосват, така както допирът не може.

            Не знам нищо за него, но знам, че не се плаши от това, че ме вдъхновява. Разказвам сънищата си на доверените чернови, а те си шушукат помежду си в шкафа. Понякога ги чувам и се завивам през глава, я те крещят, пеят, смеят се.. Замерям ги с дистанционното и заспивам, за да го срещна отново.



Тагове:   нощ,   мечтатели,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224441
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930