Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2016 13:05 - Гъсеници
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 681 Коментари: 1 Гласове:
1



          Бягам от клишетата като дявол от тамян. Бягам с всички сили от тях, но понякога ме застигат. Романтиката не ми е присъща, нито отблъскващите сладки слова. Мразя изненадите, розовите подаръци, ароматните свещи и червените рози. Питам се това ли е романтиката? Не е ли всичко един театър и една просия за секс? Хората не разбраха ли вече, че малките неща, не са онези малки неща с диамант в малка велурена кутийка.. А, дали не се заблуждавам и дали и аз, както останалите жени не бих се радвала на тези материални "глупости"? Няма как да знам, защото нямам мъжете на щастливите жени. Подаръците, които съм получавала стоят в черни чували на тавана. Не, защото не уважавам вложените средства, а защото не уважавам постъпката да се сещаш, че жената до теб е дама, само когато си много виновен. Не е мъжко. А аз не съм такава. Актриса, която не може да лъже.

         Товарят ми въпросите дали съм щастлива и дали обичам.. Нямам отговор, колкото и да се лутам из душата си. Чувствам тъга, но и непукизъм. Все ми е тая, но не искам да съм самотна. Искам един ден пожеланията за рождения ми ден да се сбъднат! Години наред, хората ми пожелават едно и също, а аз чета и се усмихвам и се радвам.... А сега, в този момент се замислям, че нищо не се е сбъднало. Не съм щастива, влюбена, обичана и обичаща. Здрава съм физически, докато психиката ми гние. Желанията ми щяли да се слъднат, когато започна да вярвам в чудеса. АЗ ВЯРВАМ... ето, аз вярвам. Стискам очи, пожелавам си нещо и се концентрирам да запратя шибаната позитивна енергия, където трябва, но нищо не се случва. Пак стоя и чакам като идиотка. Не спирам да си повтарям, че не ми трябва никой, за да съм щастлива и съм си самодостатъчна. Няма го моя човек и съм обречена, докато не се появи, да се самозаблуждавам.. Няма пеперуди - има гъсеници.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. poet - ми
26.01.2016 13:07
добре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224739
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930