Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2016 12:30 - Така си го представям
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1011 Коментари: 1 Гласове:
3



             Помниш ли...казах ти, че имаш хубави пръсти. Е, не излъгах. Харесвам ръцете ти. Харесвам дългите ти пръсти. Харесвам усещането да преплитам моите в твоите и да те чувствам някак мой, дори и тайно.

            Крия ръцете си в джобовете на зимното си яке и ги показвам само по тъмно. Важно е ръцете на жената да са нежни и красиви. Моите си имат минало. Детството ми ги е обагрило.. белязало. Понякога са толкова груби, че мога да се гъделичкам сама. Друг път са вбесяващо нежни и самотни. Те треперят, а понякога се свиват в юмрук.

            Не съм перфектна. В твоите очи може би все още съм. Но някой ден ще извадя ръцете си на светло и ще ги размахам пред света.. Когато съм щастлива и когато хората ми завиждат и копнеят да намъкнат обувките ми, мразейки ме, че всичко ми е наред. Ще разберат какво не ми е наред. А после ще млъкнат и ще ти се отдам.

            Копнея за теб. За устните ти. За кожата ти. За аромата ти. Копнея да прокарам пръсти през косата ти, а след това врата.. После по гърба. Желая да се докосна до тайните ти и до болката, която криеш. Защото, когато теб те боли, аз чувствам същото. Понякога ще те оставям да страдаш сам, за да не оставиш мъката непреживяна, загърбвайки я заради мен и моите чувства. Изживей я, а после я прогони далеч от теб! От нас. Аз не съм зад теб. Нито пред теб. Аз съм до теб. Може да не ме виждаш там. Но можеш да ме усетиш. Мислено стискам ръката ти и те целувам зад ухото, защото така трябва да бъде. Защото така си го представям.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Изживявал съм нещо много подобно ...
10.06.2016 15:43
Изживявал съм нещо много подобно някога- доста отдавна. В крайна сметка се наложи да го преглътна и да продължа напред.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224644
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930