Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2016 13:57 - Толкова просто
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 515 Коментари: 0 Гласове:
1



                 Рано сутрин на фона на изгрева, лежа и си мисля за нещата, които ме вдъхновяват. Мъдри хора са казали, че вдъхновението не идва от щастието. И при мен е така. Меланхолия. Аз така извличам позитивното. Обличам тъгата си в красиви думи. И понякога позволявам на хората да се докоснат до нея и да познаят себе си.

            Последното, за което мисля, когато съм щастлива, е писането.

            Тогава просто съм заета да съм щастлива.

            Толкова е просто.

            Грабиш с пълни шепи, протягаш се към слънцето, смееш се с глас, тичаш, гониш красивото... Но в един момент спираш, защото знаеш, че няма винаги да е така. Търсиш баланс. Чудиш се откъде ще дойде лошото. Замисляш се за живота си. Започваш да чувстваш. Изваждаш насъбралите се камъчета в обувките и виждаш, че си преживял доста... Тогава хващаш химикала и дори не мислиш. Мисълта не винаги тече гладко. Емоциите се прескачат една друга. Дори не забелязваш капещите сълзи по бялата хартия. Мастилото се размазва. Текстът оживява. Той започва да диша. Разбирам за чувства, които не съм си и помисляла, че съм изпитвала. Буквите ми разказват за сърцето ми.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224604
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930