Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2016 00:17 - Не помня откога
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 433 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някой си юли, мина полунощ. Минутите се прескачат. Дразнещо тихо е. Чувам мислите си, от които умирам да се откъсна. Обездушавам чашата с вино и вече се отпускам. Тежък ден, нямам идея кой подред. Чувствам, но нямам време да се концетрирам и да се изясня със себе си. Предпочитам да нямам време, защото когато имам - плача. Имам нужда от успокоително за чувства, защото скоро ще се погубя. Не помня от кога устните ми не са се допирали до нечии. Ръцете треперят. Студено ми е. Мразя да вали и да съм сама. Самотна. В мислите ми съм до теб и гъделичкам брадичката ти с косата ми. На теб ти се спи, а на мен ми се говори. Не помня откога не съм говорила за нещо различно. Не помня откога не съм говорила. Душата ми се разкъсва. Лутам се межу правилното и грешното и изводът, е че те обичам оттук, до несъществуващо все още място в пространството. "Обичам те" не е срамна фраза. Не ме карай да я казвам. Просто го знай и не ме питай искам ли да те видя, защото умирам...защото искам. Разумът ме оковава.




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224706
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930