Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2016 00:35 - Някога през март
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 551 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.07.2016 00:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Имам нужда от вълшебство.

Искам да имам рожден ден и да се чувствам специална.

Искам закуска в леглото и ароматно кафе.

Искам да ми пееш песничка и да ми поднесеш сарма със забодена свещ. Сърмата е, защото не обичам, а знаеш, че търся баланс и го търся и предизвиквам, за да бъде всичко наред.

Искам да е почти съвършено.

Искам да пазарувам и да казвам на всички, че имам рожден ден. Магазинерките да лицемерничат, а аз да се радвам, че съм получила още едно пожелание.

Искам да си пожелая теб, а ти да се сбъднеш.

Искам да си сложа красива рокля и с две движения да нанеса идеалната очна линия.

Искам да ми кажеш, че съм красива и да ме целунеш по челото.

Искам да сме някъде далеч...много далеч оттук.

Искам да се запознаем с непознати и да ги направим наши най-добри приятели.

Искам да те целувам смело на публични места, а възрастните моралисти да отвръщат поглед свенливо.

Искам да изсценираме предложение за брак и да станем център на внимание, а след това да празнуваме и да рисуваме бъдещето си, докато се наливаме с евтино вино до някой фонтан.

Искам да хвърлиш монета и да се пожелаеш някой ден да ти кажа "Да". Аз ще си пожелая да съм най-добрата за теб.

Искам да бъдеш щастлив, защото аз съм истински щастлива, когато виждам усмивката ти.

Искам да прекараме специални 24 часа, а когато свършат... Да ти благодаря, че си бил част от моя щастлив ден и си оцветил живота ми.

Искам да имам рожден ден и да бъда специална, но...

... днес е някой си юли, а ще бъда специална някога си, когато завали сняг през март.

 



Тагове:   рожден ден,   март,   искам,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224546
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930