Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2016 00:01 - На един дъх
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 675 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вчера отивайки в местната Библиотека, замених Чехов за Толстой. Изтрих грима си, взех бърз душ и уморена след дългия ден, си легнах с "Ана Каренина". Това е една от първите книги, които не си купих, за да прочета, само защото чувството е друго. Зачудих се кой ли я е държал в ръцете си и къде я е завел със себе си и как се е чувствал, когато е чел. Дали е четена повреме на скучни лекции, самолетен полет, в метрото, на плажа или като мен - неметнала няколко завивки през август, пиейки ликьор на фона на любима музика. Чудя се как са измислени разноцветните герои... И тайно мечтая някой ден да успея и аз. И някой ден слънчев или дъждовен - без значение, някой някъде там да държи в ръцете си моята книга, да обиколи света с нея и да я изчете на един дъх.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Здрасти, познато чувство. Но това е ...
13.08.2016 11:03
Здрасти, познато чувство. Но това е неповторимото удоволствие от допира с хубавата книга, от впечатляващия контакт с автора.
Твоята книга, тя се пише всеки ден в ума и сърцето ти. Там е. Ако решиш, можеш да облечеш спомените, чувствата, отлетелите мигове, надеждите и мечтите в думи, но не винаги е така лесно.
Все пак, нищо не пречи да се опита.
Поздрави.
Аз също много харесвам да посещавам библиотека и да си вземам книги от там. Отделям специално два-три часа за това, трябва ми спокойствие и подходящо настроение защото пребиваването в библиотека е едно от незаменимите ми приятни преживявания.
Много хубав постинг!
цитирай
2. goby3 - :)
14.08.2016 08:12
Дано!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224141
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930