Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2016 20:48 - Като едно време
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 840 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Харесва ми да бъда старомодна. Да се обличам с дрехи, които малцина одобряват. Да бъда уникална, да бъда една. Харесвам старите истории. Не харесвам старите филми. Харесвам новото. Но не харесвам да го посрещам в живота си. Живея със старите си дрехи, не изхвърлям нищо, понякога дарявам. Харесвам само новите дрехи. Избягвам да дарявам камъчетата в обувките си, но някога просто забравям да прибера всички. Харесвам старомодното обичане и преследване. Да се гоним. Да се искаме. Да се нямаме. Да се имаме. Харесва ми да имам негова снимка в потмонето си и да я слагам в калъфката на възглавницата, докато спя, сутрин да я целувам и да си пожелая да го зърна дори и за миг. Харесва ми липсата и момента на оценяване. Харесват ми тръпката и очакването. Харесва ми да забравям да дишам. Харесва ми да живея сега. И въпреки, че харесвам старомодното, не бих дала нищо да се върна назад, за да бъда модерна. Не бих се върнала в миналото, защото там няма да те има.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224599
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930