Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2016 20:02 - Ако няма ме
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 776 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Притеснена съм. Бързам. Целувам те бързо. Прегръщам те. Бързо говоря. Надали ме разбираш винаги. Но искам да ти кажа всичко. Нямам време да мълча. Ще мълча, когато тревата расте над мен. Не съм черногледа. Просто се страхувам да не умра преди да си усетил колко много те обичам. Няма свършване любовта ми. Неизчерпаема е. Затова бързам, за да го разбереш. Не искам да си помислям, че друга може да те целува, ако ме няма вече. Ако не дишам. Или ако съществуваме разделени. Всеки има минало. Моля те, не ме превръщай в такова. Остави ме да говоря. Но не ми оставай длъжен. Говори и ти. Целувай ме. Обичай ме. И ти не си вечен. Дори и ти. Но ако възнамеряваш да умираш, по-добре ме убий преди това, защото аз съм родена да те прегръщам с любовта си. Не искам и да си помислям за ден без теб... за ден без нас. Дни в тишина, без смях... Нека те целуна сега, за да не съжалявам, че не съм те целувала достатъчно преди да издъхна. А сега ми остава само и единствено да те обичам.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224327
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930