Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2016 01:29 - Имената са формалност
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 845 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пак е празник. Пак е нощ. Пак не спя. Причини и имам, и нямам. Чета си стари публикации из блога и не мога да повярвам през колко много неща съм минала без дори да осъзная. Прави ми впечатление, че с времето съм станала доста по-обрана в думите си. Явно с узряването идва и потребността да не излагам всичко пред хората. Голяма част от историите ми са по истински случай. И най-често са преживени от мен. Изненада. Познавате ме вече достатъчно добре. Замислих се за другите главни действащи лица. Замислих се колко по-различни биха били нещата, ако не се страхувах да говоря за чувствата си. Премълчавала съм толкова много пъти "Обичам те", че сигурно, ако поне веднъж не го бях премълчала, животът ми щеше да се обърне с краката нагоре или пък щеше да се оправи, тъй като понякога имам чувството, че всичко при мен е наопаки. През всичките тези години по-често се поставях на мястото на обичания и се опитвах да му спестя главоболия, тъй като аз съм голям проблем. Милион пъти бях тежест и може би нито веднъж "лек за душата". И съжалявам за всички, които съм разплаквала. Съжалявам за хората, които са ме обичали, а аз не съм оценила. Надявам се да съм била урок в живота ви, макар и лош. Надявам се след мен, в животите ви да е изгряло слънце или поне да се е появила дъга. Знам, че повечето хора, които ме познават, не са глупави, и когато четат се усмихват лукаво, защото знаят нелепите ми залитания, падения и малки радости. Имената са просто формалност. Е, преживяхме доста заедно, а също и разделени. Време е да благодаря за топлината на всеки, който ме е приел за кратко в сърцето си. Разбирам, че понякога е по-добре да замълча, преди да съм сторила още някое зло. Кармата е кучка, знаете. :)




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224736
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930