Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2015 02:35 - Личи ли?
Автор: rumzza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1245 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             Сърцето ми се разтуптя. Кръвта кипна. Няма смисъл от обяснения. Проблемът в мен, ли е или в него? Ревнува, защото се издавам или защото знае? Чудя се. Личи ли наистина? Преодолях го за час.. пак се появи. С усмивката си напомни, че го обожавам, че ми липсва.. Утре ще имам главоболие.. От алкохола или от това, че не пих от устните му и казах "обичам те" на друг. Ще горя в ада, за това че лъжа. Щом един мъж не ме вдъхновява, значи не е за мен.. Всъщност критерий ли е това, ако само един ме е докоснал така?

            Ежедневно слушам истории, в които главен герой е моята слабост. Грешен е. Не е идеален. Нито пък е мой, бил е или ще бъде. Докоснах се до него и се опарих. От опит глава боли! С усмивка разказвам историите си, а хората ме слушат и искат да чуят още и още.. Мнозина го познават, но дори не предполагат кой е. Не мога да кажа, че съм някаква интелектуалка и съм много повече от другите, но умея да изваждам на показ неща, които другите не виждат. Със слабостта си, постъпих егоистично, тъй като никому не споделих какво видях и какво познах. Открих у него, част от себе си,с която почти наредих пъзела..

            Другите знаят ли за моята слабост? Личи ли? Моля те, спри ме! Защо всички, които знаеха за нас, мълчат щом ни видят на едно място по отделно? По дяволите, спри ме! Личи ли какво чувствам и колко празно ми е в ляво? Не си до мен, зад мен си и не сме заедно, но не се чувствам слаба. Знам, че си на ръка разстояние, но има пропаст, която не можем да прескочим. Предразсъдъци, ценности, морал, принципи. Няма смисъл, да ти казвам, че ми липсваш. Заслужавам Златен глобус, за ролята си на "силната жена" във филма "Щастлива без теб"..

            Няма "нас", няма и да има! Знам го и живея с това. Но надеждата все ме хваща за врата и ме души и ме мъчи.. Личи ли, че обичам? Личи ли, че съм празна, че не съм цяла? Виждат ли го те? Защо мълчат и се споглеждат? Мразя петъка и теб.. По-мразя себе си, че те обичам, а не трябва.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. joysii - Мммм, преживяля съм това. Накрая ...
27.06.2015 11:59
Мммм,преживяля съм това. Накрая винаги се стига до задънената улица и настъпва болезнена раздяла. В тази ситуация винаги има наранени и винаги някой много страда. Сериозният въпрос е :"Кой да бъде страдащият?"
Поздрави, момиче!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumzza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 224716
Постинги: 186
Коментари: 41
Гласове: 182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930